Wstęp

Sklep Internetowy Przyprawy DIGESTA, działający pod adresem www.digesta.com.pl, zwany dalej Sklepem Internetowym, prowadzony jest przez Firmę: P.P.H.P Digesta.

Siedziba firmy:

P.P.H.P Digesta
Łukasz Florencki
ul. Sosnowiecka 1
40-337 Katowice
NIP: 954-000-39-69
REGON: 273694525

tel/fax: 32 299 57 78

Santander Bank Polska S.A.
19 1090 2008 0000 0005 3000 5036

Adres banku:
3 Oddział w Katowicach 
ul. Wiosny Ludów 4
40-374 Katowice 

Informacje znajdujące się na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Nabywca składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje w chwili wpływu zapłaty na nasze konto bankowe bądź pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

Transakcje

Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym, zwaną dalej Nabywcą jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma. 
Przedmiotami transakcji prowadzonych przez Sklep Internetowy są produkty wymienione w ofercie i przedstawione na stronach sklepu w chwili składania zamówienia. Wszystkie ceny produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 
Niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne, w takiej sytuacji można zobaczyć stronę produktu ale nie można dokonać zakupu (dodać produktu do koszyka).

Składanie zamówień

Nabywca może złożyć zamówienie za pośrednictwem systemu sklepu internetowego.

Realizacja zamówień

Każde zamówienie składane w Sklepie Internetowym potwierdzane jest w ciągu 24 godzin od momentu złożenia (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych) wiadomością e-mail na adres podany w formularzu rejestracyjnym. 
W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikłej z winy Nabywcy (błędny adres e-mail w formularzu rejestracyjnym) złożone zamówienie zostaje anulowane w ciągu 7 dni, a dane osobowe Klienta w nim zawarte zostają usunięte z bazy danych sklepu. 
Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu Internetowego do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.

Formy płatności

W Sklepie Internetowym możliwe są następujące formy płatności za zamówiony towar:

  • przelew przed dostawą towaru
  • gotówka przy odbiorze towaru

Faktura VAT / Paragon

Do każdego zakupionego produktu dołączona jest Faktura VAT, bądź paragon. Nabywca w momencie dostawy ma możliwość sprawdzić, czy została ona dołączona do przesyłki i czy zawiera prawidłowe dane Nabywcy.

Koszty dostawy

Koszty dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym zależą od wybranej przez Nabywcę formy płatności oraz sposobu wysyłki i są wyszczególnione na osobnej stronie w formularzu potwierdzającym zamówienie. System sklepu tzw. Koszyk automatycznie dolicza najtańszy możliwy koszt wysłania zamówienia.

Czas realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 7 dni roboczych. Zamówiony towar wysyłany jest w ciągu dwóch do czterech dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie lub potwierdzenia zamówienia w przypadku przesyłki za pobraniem. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Nabywca zostanie niezwłocznie poinformowany o terminie oczekiwania.

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru Nabywca znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Jeżeli płatność za zamówiony towar nastąpiła przelewem przed wysyłką towaru, zwrot wartości zamówionego towaru nastąpi na konto Nabywcy w ciągu 2 dni od otrzymania zwrotu. Koszty dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie Internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. 
Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dowodu sprzedaży (wystawionej Faktury VAT bądź paragonu fiskalnego). 

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot nastąpi nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta.

Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

Ochrona danych osobowych Klientów

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych" wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom. Klient ma prawo wglądu w swoje dane, ma prawo ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.